Будь-який спір або конфлікт краще вирішити мирним шляхом, особливо це необхідно в ситуації пов'язаної з дорожньо-транспортною пригодою. Оскільки в більшій частині випадків думка про те, хто винен, скільки коштує збиток і коли він має бути відшкодований у страхових компаній та власників автотранспорту, часто різне.
Для надання можливості власникам поліса обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСАЦВ) швидко, безкоштовно і справедливо вирішувати зі страховими компаніями спірні питання, пов'язані з виплатою страхового відшкодування Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) має намір створити "Омбудсмена по ОСАГО", який буде контролювати дотримання законних прав та інтересів страхувальників і потерпілих, а також у досудовому порядку вирішувати конфліктні ситуації між страховиками і отримувачами виплат.
Статус омбудсмена
На думку Моторного бюро — це повинен бути консультативний орган при президії МТСБУ. До його складу увійдуть фахівці різних напрямків - юристи, експерти.
Допомога потерпілим в ДТП буде надаватися безоплатно. Звернутися до нього зможе будь-який водій або автовласник, яким потрібен захист його прав у сфері страхування відповідальності власників автотранспортних засобів перед третіми особами при проблемах, пов'язаних зі швидкістю або повнотою виплати.
Діяльність омбудсмена буде спиратися не тільки на правові норми, а й норми справедливості і здорового глузду, що зробить неможливим використання страховиками окремих юридичних протиріч у законодавстві, що порушують інтереси потерпілого.
Скарги клієнтів
МТСБУ постійно отримує скарги на дії або бездіяльність страхових компаній. Наприклад, тільки за перший квартал поточного року було отримало 430 скарг від постраждалих страхувальників, що на 77 більше ніж у попередньому 4-м кв. 2019. Це говорить про негативні тенденції, пов'язані з платоспроможністю страхових компаній.
Омбудсмен у майбутньому це добре, але краще, коли відразу вибереш надійного страховика. Ми допоможемо вам у цьому. Ми вже відібрали надійних в цьому періоді страхових партнерів, у яких основні показники, що характеризують швидкість виплат, рівень офіційних скарг на хорошому рівні. Але найголовніше – якщо раптом страхова компанія, без достатніх на те причин, відмовить вам у виплаті – ми будемо захищати вас офіційно.